söndag 29 juli 2012

Fiske och lite till,,,,


Soliga fina dagar går alltid mycket fortare än regniga, kalla dagar !!?

I dag har vi haft sommar! Härligt. Sol, fiske och glass = sommmmmmmmmmmmar !!!
Trodde att jag skulle känna mig nöjd på värmen efter en vecka i 40 grader, men icke ..... mycket vill ha mer :-)
Jag fryser när solen går i moln och badar ogärna under 30 grader och sover mycket gärna med duntäcke även när det är sommar ... sån e jag !!!


Alla vill fiska, men det slutar i att det är morfar som står ensam kvar ......  tills han säger att nu är det slutfiskat, DÅ säger alla, Nej VI vill fiska mera !!!



Och sommarens bästa leksak för 3je året i rad.... Vatten och nakna rumpor på denna med en lång vaxduk, SÅ ROLIGT !!

Kram min vän nu ska vi iväg till Forsa på "kubb-turnering ...!?" .....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar