måndag 23 juli 2012

Party hela nätterna ....


Det man tänker på när man hör Agia Napa är väl sol, bad och sena partykvällar. Så jag började första kvällen med en kort jeans kjol och min nya Miss Piggy T-shirt, klackskor och ett bra partyhumör ...




MEN första kvällen slutade efter Mini discot runt 22 tiden... och så fortsatte hela veckan:-) Underbart lugnt och skönt!
Vi kom hem ikväll men har faktiskt hunnit ligga vid poolen och badat hela förmiddagen idag med.. innan vi MÅSTA slita oss och åka hemåt ...

Nu måste jag hoppa i säng. Barnen har sovit sedan länge och tyckte det var mysigt att få sova i egen säng, med egen kudde och ha lagom temperatur i rummet ....  Själv har jag försökt kolla igenom alla bilder, packat upp lite och tvättat någon maskin. Har massa bilder jag skulle vilja visa och kan varmt rekommendera detta ställe på Cypern! (Adams Beach Hotel) Här kommer några bilder jag bara måste få visa, så himla vackert vatten !!







Sov Gott så hörs vi igen imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar