söndag 8 juli 2012

Blev Liseberg idag med ....


Sorry för sent inlägg!

Tågresan gick bra! Barnen lekte, ritade och var sams som alltid när det är flera med. Likasom vi vuxna... Ha Ha
Väl framme kom solen och vi har haft en underbar eftermiddag och kväll. Hade inte tänkt att gå på Liseberg idag men eftersom vädret var så härligt och de "pratas om regn" kommande dagarna så passade vi på att gå dit ett par timmar i alla fall. Ankie och jag hade "nog" "kanske" "eller inte" stannat på den härliga terrass och njutit i solen med ett glas vin. MEN vad gör man inte för sina barn...

I stället tog vi en promenad på 10 minuter till Liseberg i det fina vädret! Det var mycket folk (vi som trott att det skulle vara lugnt en söndag eftermiddag ....) Men barnen fick åka en del och vi gick väl igenom en fjärdedel av stället ..... och det tog ungefär 3 timmar. GUD så stort det är. Tur jag slipper gå ensam. Jag har GARANTERAT kommit vilse typ 100 gånger trots kartor mm

                         Fanns mycket roligt att åka "tydligen" .... jag och karuseller går inte ihop!




Tog med oss mat hem och satt och åt ute. Fortfarande varmt och skönt, tills det var dax att säga God Natt och då fick jag plötsligt dåligt samvete eftersom DU e lika viktig och självklart säger jag även GOD NATT TILL DIG !!!!

I morgon hörs vi igen, hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar