lördag 14 juli 2012

Sov Sött och lite annat...


Vår kväll har varit bra! Vi har suttit ute och ätit. Middagen blev toppen! Lax, färsk potatis, sallad och rom sås... Mums! Att sitta ute och äta, bara de´gör att maten smakar 100 ggr godare.

Äntligen har vi fått suttit i lugn och ro utan att bli avbruten hela tiden och pratat! När barnen somnat så passade Annika och jag på att bubbla:-) ... SÅ SKÖNT!

Bilden e från tidigare idag (Fredrika "som min kusin heter" Jane, Julia och Annikas söta Justin. Blev ingen bild ifrån kvällens bubbel tyvärr eller rättare sagt tur :-)

Eftersom Annikas gubbe o min gubbe jobbar så passar vi på att spendera några dagar ihop. Så detta blir andra natten de sover kvar. Mysigt!!!

Nu ska jag krypa ner mellan mina "små" Jag har lagt dom åt fel håll så det blir en bredare för oss, men mina fötter hamnar utanför då ...:-)



Men känner mig rätt trött så jag kommer säkert somna utan problem ändå.

Sov SÖtt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar