onsdag 11 juli 2012

Det blev lite sol o bad och min nya vän Sam ....


Jag har lyckats!! Inte helt, men nästan... Vi tar en sak i taget:-) Jag kan få till ett inlägg med bild till facebook från min mobil, äntligen- Ja jag vet! Och håller med....
Men alla meddelande jag hade i utkorgen är borta:-( Där fanns massa smaskigt :-) Massa bra recept, koder till barnens kompisars hem, lite hemlisar mm... Hmmm, bara att börja om!
Jag kan dock inte få till ett inlägg här från Sam (som jag döpt min mobil till) men jag kan säga så här: Jag kommer inte ge upp, Ha Ha

Det blev ju en härlig solig dag tillslut! Vi åkte ut till Ingarö och blev kvar där hela eftermiddag och kvällen. Jane hade med sig sin kompis Filippa också.
Jag låg i en solstol och gjorde inte mycket mera än att trycka på min mobil:-) Jo, lite mera. Försökte kolla barnen i poolen också:-) .... men jag fick lite hjälp. Jag såg nog inte så ansvarsfull ut ...


Vi passade på att grilla. Man får verkligen se till att ta vara på de få "sommartimmar" vi får.... Det går fort. Snart är det augusti och sen är det kört... :-)

Favorit i repris: Kyckling, ris och sallad. 

Efter maten blev det lite mera "hoppa" innan vi var tvungna att åka hemåt .. 



Hade faktiskt varit skönt att vara kvar och få sitta "ute" med ett glas rosé ... men det får förhoppningsvis bli en annan gång! I morgon är en speciell dag. Jag känner på mig att den kommer bli bra! OCH äntligen säger jag bara. (Berättar mera i morgon) Jag längtar! 
Sov gott och njut av ledigheten även om inte vädret vill oss väl. Snart ska jag och Sam också sova så hörs vi förhoppningsvis väldigt snart igen!! (hoppas du tycker bilderna är lite finare...)

Kraaaam

1 kommentar:

  1. Stort tack för idag, F hade superkul! Kram C

    SvaraRadera