söndag 1 juli 2012

Det e bra att få längta ....


Vädret fortsätter vara ok. Sol men ingen sommar värme för det. Så fort det kommer mörka moln blir det iskallt ... ett perfekt "torka väder" så vi tvättade en maskin idag. Går inte när det regnar och är kallt eftersom då får man aldrig tvätten torr och så mycket kläder har vi inte med oss ;-) Du ser, våra dagar är inte så planerade. Vi tar det liksom som det kommer, Rätt skönt! Men NU börjar jag känna mig som en"08a", lite rastlös. Skön känsla att känna sig lite nöjd på att inte planera och göra saker hela tiden ....
Dagarna rullar på ändå utan massa måsten. Att bara vara kan vara svårt!?
Önskade (eller inte) att jag tog en bild idag när "vi tre" tog av oss trosorna under kjolarna, gick en bit in i skogen och bara kissade- stående:-) ingen som såg oss och ingen som vet! (förutom DU) .... och det bästa, ingen som bryr sig !!!

Barnen längtar till jag ska "åka iväg" några dagar!? Det e väl ett tecken på att man är lite väl mycket "ihop.." kanske. Jag säger inget, men de ska bara veta vad jag lääängtar:-) Hi Hi
Första jag ska göra är att köpa mig massa skvaller o inredningstidningar på lilla kiosken bredvid tågstationen. Sitta i lugn och ro och läsa ... (för första ggr kan jag känna att det inte spelar någon roll om SJ sköter sig eller inte..)
Älskar mina barn men ibland måste man få lite "egentid" och få längta! Nu har vi varit tillsammans dag och natt (24 timmar per dygn) rätt länge .... 



Min sambo har jag inte sett på snart två veckor så han e också efterlängtad ....  enda bild jag hittar nu, jag i 7e månaden därav den stora magen .....






Kraaaaam och hoppas du mår bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar