onsdag 7 januari 2015

Tror jag på !!!


Den dagliga promenaden är igång!! Äntligen, så skönt! En timme runt Djurgården känns bra för kropp och själ!! Mötte prinsessan Madeleine idag med´, barnvagn och hund och lika mössa som jag:-)

Överallt står det om julen, jul-mat och banta ??

Jag hatar ordet banta! Jag har aldrig bantat i hela mitt liv, och kommer aldrig göra det heller! Jag gillar att äta vad jag vill, när jag vill och hur mycket jag vill eller hur lite jag vill ...
Jag små äter sällan och gillar hårt bröd mer än mjukt bröd! Jag älskar inte godis och jag äter gärna bra!

Jag rör mig gärna mycket och ofta men behöver inte kalla det träning! Jag gillar att må bra både inne- och ute:-)
Konstigt det där! Många mår bra "inne" men inte ute och lika många mår bra "ute" men inte "inne" ..

Frisk luft/promenader, sömn, bra tankesätt tror jag på ....






Ha en bra dag!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar