tisdag 27 januari 2015

Bilder från visningen (äntligen....) jag vet´


I dag är ur trist väder ute! Ingen sol, plaskigt blött, några grader pluss och bara så där mittemellan som jag inte gillar. Det blev en timmes promenad med en mamma i klassen ändå:-) tiden gick fort för vi har inte setts på så länge och hade massa att prata om.
Min mage mår bättre, allt inför kalas, övernattningar, presenter är klart. 10 år, det e stort!! Första ggr det inte är leksaker och pyssel som önskas utan helt andra saker. Saker att göra, se, liksom strörre grejer:-) .... Spännande! Här räknas dagar, gör listor, lag, planeras och fixas:-)


Har inte visat dig bilderna från Modevisningen ens, men har inte glömt bort det, bara inte riktigt varit på humör ..... så kan det ju vara ibland.
men nu så´ Här kommer de!

Hela goa gänget från en av dagarna. Dag 2 var jag tyvärr inte med men har sett massa härliga bilder från den dagen också!


















Många av bilderna är tagna av Annelie på inreda.com och tack snälla Terece/ Love Forever för att du ville ha med mig och visa dina fina kläder och fina hår!!!!


KRaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar