söndag 25 januari 2015

Finns det & bra idé ....



Finns det något som heter migrän i magen .... ??  I såfall har jag haft det idag. Jag som alltid brukar  vara glad och nöjd i min snälla mage som tål både massa mat, inge mat, stark mat, mjölk, mjöl och allt man kan tänka..
Hoppas inte den efter så många år börjar krångla nu!!

Sitter i sängen och ska snart sova.




Dagen har inte varit så annorlunda motför andra söndagar. Tänkte på det, gud vad fort allt går:
måndag, fredag
måndag, fredag och söndag ....



Läser faktiskt nästan inga bloggar själv, men OM jag läser någon så kan det bli Maggans.


Och idag kan jag erkänna att jag läste den två gånger:-)
Vilket bra idé, tack för den! Härligt det lät ......  Läs själv HÄR !!

Måndag imorgon, min favoritdag. Jippi:-)!! Sov Gott



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar