torsdag 15 januari 2015

stegmätare och kort hår


Känner mig små frysen (inuti) varit i stallet och det var ruggigt, regn och kallt... Brrr! Längtar att få krypa ner i sängen!

Jag gillar faktiskt kortare hår bättre än långt! Sen är det ju lite "roligt" att kunna ha lite längre ibland men jag känner mig bekvämare, mognare och smartare (ha ha) i kortare hår.


I dag fick vi äntligen till det!! Jag och Lisse bor i samma stad (jobbade ihop dagligen förut) så vi "visste" allt om varandra:-)... och lite till. HaHa. Vi har till och med barn i samma åldrar, för VEM vill sitta ensam och jobba när den andra e mammaledig:-)  Vi fixade till det bra .....
Nu hinner vi aldrig få till en date. Men idag så hände det! Vi åt en långlunch ihop men hade lätt kunnat sitta ett par timmar till. Två timmar gick alldeles för fort
Lisse hade en smart grej på sin mobil (kanske bara finns på Iphone....) Ska undersöka min Samsung imorgon. En stegmätare.




Måste försöka sova snart, i morgon är ingen sovmorgon. Tåget går strax efter 06.00 mot Hudiksvall, Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar