måndag 12 januari 2015

Madame Beaute


Det fortsätter snöa:-) I morse var det många minusgrader men med rätt kläder är det ändå skönt att ta en lång promenad på en timme innan dagen "kommer igång" på riktigt!!

Underbara himmel!! Jag undrar vad/om och vilka som finns där uppe egentligen ....  många tankar och funderingar!



Det är vitt på marken. Härligt ljust och fint! Gillar snö när det är vinter och sol när det är sommar. Det här "mittimellan" är inget vidare tycker jag ...

I dag var jag iväg till en mysig salong som ligger på Södermalm här i Stockholm som jag varmt kan rekommendera! (buss 2 stannar utanför)
Här kan du göra "allt" i höstmörkret!



Du kan göra allt från manikyr, fotvård, ansiktsbehandlingar, bli brun, och det jag nu har provat på:



hårbotttagning via Cellox 20. (snabb, säker och smärtfri hårborttagnings behandling för både honom och henne) och det stämmer. Det gör inte ont! En "apparat" sveper över området med värme och det går på några minuter. Jag har nu gjort detta 2 ggr och märker liite skillnad. (måste gå ca 8 v mellan varje behanling) Har ytterligare ungefär 4 behandlingar kvar innan jag är klar och håret ska vara borta för alltid. Spännande! Vill DU testa så har du 30% rabatt om du hälsar från mig!! 08-641 70 30

HÄR kan du läsa mera om Victus Clinic.


Dessutom är det supertrevlig personal som tar hand om dig så jag kunde gärna komma hit lite oftare:-)



Skolsyster för första gången har vi också hunnit med idag. Julia fick en spruta, hoppa på ett ben, väga, mäta och fick klippa en cirkel som hon klarade perfekt. MEN innan sa hon:

-Det här med att klippa är inte riktigt min grej men jag är bra på andra saker!  
- Och min mamma, hon är superbra på "fyra i rad".....   
Barn är härliga!!!



Ha en bra måndag kväll

1 kommentar: