onsdag 14 januari 2015

Love Forever och Modevisning


Det gick inte att hoppa över det viktigaste på hela dagen ..... Skönt, friskt men lite väl blåsigt! Har haft ont i mina ögon hela dagen:-(  Inte alls så halt som igår:-)
Vem stod mera och fotade tidigt i morse om inte Madeleine. Jag var nu tvungen att "smygfota" guud så pinsamt om hon skulle se! Så självklart var jag på min säkra sida ..... Orsaken: Jag ville visa Julia att hon ser rätt vanlig ut, hon trodde att en prinsessa gick runt Djurgården i prinsessklänning:-) !?





Dagen har varit mysig! Vi har blivit omhändetagna och bara gjort vad vi blivit tillsagda .... enkelt! Jag har så mycket bilder att jag inte vet vilka jag ska välja  (några tänkte jag "låna" från andra bloggar också)
Annelie ( inreda.com ) har blivit vår egna fotograf:-) Hon finns alltid tryggt på plats. Du måste besöka hennes sida som har massa fina, snygga, praktiska grejer!!



Men här kommer i alla fall några bilder från Love Forevers härliga modevisning på Formex idag!!


 

Börjat gilla rosa, så i sommar ska jag ha denna härliga färg! Tack alla snälla mysiga för idag!!
 



Dessa tjejer är de som gjorde så vi har mycket att ta hand om innan vi lägger oss:-) Tack ändå för hår (Endless Hair & Beauty) och smink!!



Missade du Formex idag och skulle vilja se dessa underbara kläder har du ytterligare en chans på fredag klockan 14.00 i monter A 27:10 !!

Kram & Sov Gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar