onsdag 21 januari 2015

Barnvakt och proffs ....


Hela dagen har det snöat:-)

Innan utvecklingsamtalet på skolan blev det en promenad som vanligt! Den här morgonen tvingade jag med mig Mia:-) ...


Mia är en frisk fläkt som för tillfället skriver på sin bok, annars är hon en proffs på att sminka! Hon har nog sminkat (typ alla....) Det var hon som gifte sig på  Nyårsafton! Så vacker
Hennes söta son Charlie (också snart 10 år!) går i samma klass som Jane.


Tänk att denna lilla bebis fyller TIO år om en vecka !!! DET är för mig helt ofattbart, och var tog dessa år vägen?





 
                                                 Och hur kan man älska någon så mycket?!



Nu fortsätter jag leta en stor lila matta (är ju en jungel jag inte tidigare varit i....) som täcker hela hennes rum. En av de presenter hon önskar sig på sin 10-års dag:-)
SÖTNOS!!

I kväll ska vi vara barnvakt till en 1-åring, ska bli så mysigt! Vi längtar:-) ....!!

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar