söndag 4 januari 2015

Söndag eller??


Jag tappar dagar. Vet aldrig vilken dag det är....  alla dagar ser lika ut och det finns inga aktiviteter att ha koll på. Skönt men ändå börjar jag längta till vardag, rutiner och till skolan börjar igen!!

Min hals gör ont idag och mina ögon småsvider,  jag skyller på Badhuset!
Baciller, kiss i barnpoolen och kallt, varmt och fuktigt! Mina ögonfransar fladdrade i vattenrutschkanan.....
Nu dröjer det länge tills nästa ggr!

Två Alvedon och dagen blir som vanligt!

Idag fick jag besök ut till Ingarö av några tjejer jag gick min utbildning med. Vi gick tillsammans och läste till Stress & Friskvårds-terapeutut för två år sedan. Jag fick nya vänner för livet och vi har alla samma sjuka humor.....

Vi åt lunch, myste och umgicks. Så himla mysigt!

Nu väntar löjliga familjen med barnen och mormor💜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar