lördag 24 augusti 2013

Stor bak:-)



Det är verkligen en "kompis-period nu" Det är viktigast av allt:-) Det är lördag. Solen skiner och det är varmt även idag, härligt! Kvällen ska bli kylig så det gäller att ta med en jacka.
Ikväll ska jag (ja du läste rätt) Jag har frågat en vän som gärna ville vara med barnen medan jag ska klara mig själv några timmar. Jag är urdålig att be om hjälp! Varför är man det? När någon frågar mig om hjälp med barnen eller vad det än gäller ställer jag mer än hjärna upp om jag kan !!

I går var det storbak i huset:-) Vår bästa granne Chatrine Hardenborg och min finaste tjej Jane Nwapa:-) bakade flera flera timmar. Bara dom! Vilket team! Massa mumsiga saker som vi fick sätta poäng på senare och chokladbollarna vann .....


          Resultatet: Bullar, Sockerkaka, Kladdkaka, Chokladbollar, Kockostoppar (som jag ääälskar!)





KRaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar