lördag 3 augusti 2013

Överaskning


Vi hade en mysig eftermiddag och kväll igår!! Även dagen var härlig med massa sol och bad hemma i vår stuga. Skönt att bara vara...
Blev så glad och vilken överaskning när jag fick ett telefonsamtal av en av mina första "mamma kompisar" sedan jag gick första mammagruppen för 8,5 år sedan.
Vi har inte träffats på väldigt länge och plötsligt var hon och hennes son på väg upp till Jämtland. De ville "mellanlanda" här men blev kvar hela kvällen och natten, så mysigt !!!

Det blev både bad (här Malin och alla barn) ,krocket, middag och lite vin:-) och massa prat. Mycket har hänt!!


                                                                  Ruben gillade ringen :-)

När alla somnat och jag satt ensam kvar uppe och kikade på datorn kom mina föräldrar hem hit efter de varit iväg på en kräftskiva. Kolla vad mamma smygit med hem:-) till mig, smakade bra just då:-)! Tack snälla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar