måndag 19 augusti 2013

Blandat ...


En morgon som började bra men fortsatt lite sämre. Skönt att komma in i lite rutiner igen!! Barnen sover sedan en bra stund och jag har äntligen fått sätta mig ner i soffan och skriva några rader och ska sedan försöka packa upp lite kläder som fortfarande ligger i resväskor sedan vi åkt fram och tillbaka hela sommaren....
Min samsung gick inte laddas riktigt och idag "dog" den helt. Jag skrev upp dagis och skol-nr innan den lade av helt. Helt otroligt att man inte kan några nummer utantill. Kände mig helt tom och konstig.
Satt på huvudkontoret till 3 i två och en halv timma .... så var den dagen över! Jag fick i alla fall en ny telefon som fungerar och som går att ladda!!

I dag har jag åkt mycket tunnelbana! Fy, jag har verkligen kommit ifrån det och tycker det är lite små läskigt!?




Jane har haft en kompis med sig hem och jag letade upp min kompis en trappa ner:-) Skönt med lite liv i  huset igen:-) Känns busigt när vi båda e hemma ensamma, hur gammal e vi egentligen. Man kan ju undra ..... Det blev till och med ett glas vin (en måndag) vet, helt förbjudet, men vi firade massa saker: Ny vecka, ny mobil, första dagen på skolan o dagis och mycket mera ....


Julia har hjälm för de åker rullskridskor inne- runt runt ...leker kull, jagar varandra och gör olika lekar:-)


I morgon väntar upprop på Nordiska Museet och massa annat, ser ut att bli en härlig, solig dag även i morgon. 22 grader och SOL, Härligt!

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar