fredag 30 augusti 2013

Gårdagen och Nu ...


Det är fredag. Vädret något sämre. Det är en "Jane-dag" som är hemma från skolan även idag. Hon stack för någon vecka in ett långt brunt hårspänne rakt in i hennes öra så trumhinnar sprack. (inte med flit så klart) Några dagar senare (bad i pool och badtunna) blev allt sämre och hon fick så ONT och feber och nu äter hon penecilin och känner sig bättre men får vara hemma... Vi har varit och handlat, spelat 4 i rad, läst, hon har fixat pannkaks smet och serverat pannkakor helt själv. Tror hon gillar att "hänga här hemma med mig" Det är inte ofta vi är bara hon och jag. Lillasyster är ju alltid med ... Men nu gick vi iväg med henne på förskolan och njuter ihop. Bara vi 2 !

Vill ha massa frukt hemma! Likaså gillar jag inte halvtomma kylskåp..



Vi hade som sagt en mysig stund igår på kvällens event på Rica Hotell här i Stockholm som Hannah Graaf bjöd in till. Vi var ca 20 tjejer som bjöds på god mat, hade "gissa låtar tävling" med massa fina priser och vi fick med oss en av de bästa goodiebags jag sett hem! Här Annika och jag på väg innan.... Inte så sommarklädda precis :-) Det känns som man vill "vidare" nu vill jag tända ljus, på med tjocktröjan och ha höst !





           Ett stort tack till bla: Hannah, Netflix, palina, Emma Israelsson, Tempur och alla andra!






Här några av oss: Jag, Marita från Me & I, Malin ”Fnulan” och Anna som även dom bloggar under Femme.se. Mysiga tjejer!

                                                                   Mia och Tanja Fylking
Tilde och Annika
             
                                                            Nina, Annika och Malin



Några till brudar:-) Lotta som sitter andra till vänster,  har en blogg som jag försöker läsa dagligen (Vimmelmamman) sedan vi träffades i Thailand ... Hon jobbar på en skvallertidning så det e noga vad man säger när hon e med :-) hihi



Stor Kraam nu väntar dagis (redan) fort dagen gick ... I kväll ska vi vara barnvakt till två barn, skoj !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar