torsdag 22 augusti 2013

Justin Bieber


Godmorgon!

Kan inte annat än känna : "men lilla gubben" när jag läser detta. Även fast jag vet att Bieber ÄR stor :-)
-Min mamma har lärt mig hur man ska behandla en kvinna säger Justin Bieber.  

?? , Jag tror ingen kvinna vill ha dig, du får nog nöja dig med alla småtjejer :-) !!




Bieber: ”Jag vill gifta mig och skaffa barn”

Han har kissat i en skurhink på en nattklubb, spottat på en dj, hamnat i slagsmål med fotografer och kommit sent till sina spelningar.
Nu vill Justin Bieber ha barn.
När Justin Bieber, 19, var i Sverige i april hittade polisen knark i hans turnébuss.
Men tydligen vill tonårsidolen snart slå sig till ro och bilda familj i stället för att leva vildare tonårsliv än de allra flesta. Åtminstone om man ska tro vad han säger i en intervju med den amerikanska veckotidningen In Touch som citeras av Contactmusic:
– Jag längtar efter att ha en vacker fru och små barn som springer omkring. Men sånt är upp till gud, inte till mig, säger han i intervjun.
– Jag ska inte ljuga, det är roligt att vara ung, bli förälskad och vara kär. Min mamma har lärt mig hur man ska behandla en kvinna rätt så jag njuter av att bjuda ut en tjej och göra fina saker för henne. Alla förtjänar att känna sig som att de är den mest speciella i hela världen, säger han.


I dag väntar frissan, visning av bil, och ensamstående kvinna:-) Jag och barnen ska på ett event i kväll, hörs senare!

KRaaam


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar