lördag 24 augusti 2013

MS/Molly och sovmorgon ?


Jag är hemma sedan rätt länge. Har tre barn som sover sött:-) Så rogivande att gå in och kika på dom när dom ligger med utslagna armar och ben och bara låter så härligt!
Jag hade också en bra kväll. Festen liksom började när jag åkte hem kändes det som .... men några timmar med otroligt god mat, härliga vänner blev det och jag känner mig så tacksam.





Vilka fantastiska bilder från båten: MS/Molly som tog oss ut på en tur. Båten ligger perfekt i Norr Mälarstrand!


                                     Magiskt vackert! Stockholm är fint, man glömmer bort det ...





                                                         Så här såg jag ut när jag kom hem ...



Har massa bilder från kvällen men de får komma i morgon, ska krypa ner nu. Det brukar aldrig bli någon sovmorgon här inte ..... tyvärr!

Sov Gott



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar