tisdag 20 augusti 2013

Min semester börjar i morgon :-)



Supergod middag och tårta blev vi bjudna på i dag så vi slapp hem och göra middag och vi gick hem denna varma kväll i kortärmat och kom lagomt hem till sängdax




                                       


                                        Enkelt, snabbt och mumsigt, det passar mig perfekt !!!


Tack snälla fina vän Paula för en mysig eftermiddag / kväll. Det får du gärna göra om :-) .... Bilden på oss är från i vintras. Nu längtar jag efter snö:-)


          .....men härligt med sommar också, här Paula vid vårt sommarparadis i Norrland /Hälsingland

I morgon börjar min semester :-)Hihi  = Skönt! Ska börja med en morgonpromenad runt Djurgården och därefter en god, lång, härlig frukost. För det är jag värd!!

XXX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar