fredag 16 augusti 2013

Igår ...


Många målmedvetna, stressade, avslappnande, glada, mindre glada och pratglada personer träffade vi under dagen på Stockholmsmässan. Här gäller det att inte ha en tid att passa. Klockan går fort, många ställen med fina kläder och lite här och där bjuds det på mat och dryck. Jennie följde mig hem efter mässan och sov kvar, mysigt! Vi ses så sällan, tyvärr!








Ett självklart ställe att gå och säga hej va Hettemarks som jag jobbat lite med ibland. Miv fina vän Annika visade lite jackor precis så jag fick kika på massa nya, snygga jackor!


Apropå jackor hittade jag en jacka i skinn som jag bara måste ha! Snygg, mjuk, skön och riktigt fin färg. Väntar tills den kommer! 



Många snygga märken och stilar blev det under mässan och glöm inte klicka HÄR för att besöka b.young's hemsida! Massa snyggt till bra priser!

Idag är en ny dag och dagens ämne består av: barn ... Och Jane avslutar sin ridlägersvecka idag så snart är vi på väg dit för lite avslutning:-)

Kraam





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar