fredag 5 april 2013

Svensk Mark och Let´s Dance



Vi är på Svensk mark,  strax innan 09.00, känns tryggt på något vis! Vi sov bara någon timme innan väckarklockan ringde 01.30 i natt. Barnen bad om att få sova vidare ....

Allt detta taxi, vänta, kontroller, pass osv gör ju att när man väl hoppar på planet är man redan halvvaken igen. Barnen somnade om men inte jag! Så känner mig lagom "groggy"... men det var det värt! Vi har haft det underbart. Man glömmer lätt bort "mitt i allt" .



Nu har vi badat, tvättat alla hår, packat upp, kläderna ligger i tvättmaskinen och vi är redo för att få ha fredagsmys och sova, men känns lite väl tidigt än kanske. Barnen får hålla ut till 19 i alla fall så får vi se om jag orkar med Let´s Dance. Alban stackarn ska tillbaka till Arlanda för att flyga utomlands på jobb igen.... Jag e glad att jag inte har det yrket:-)

Nu blev det lite väl tyst där inne ... måste kika så ingen somnat:-)

Ps. Vilket härligt väder ute. Ds    Det är något extra med vårt kära Sverige!!!



Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar