måndag 29 april 2013

Mysigt och lite till ....



Vi blev i alla fall fem stycken som städade gården. Den blev mycket finare. Vi krattade, planterade blommor, sopade och fixade. Jag hade med mig lite fika som räckte åt alla ... Men man kunde lätt kunnat vara 100 pers ett par timmar för att få det riktigt fint.


Jag frågade mannen bakom om han ville hänga med men han tackade nej men sa att nästa gång så... inte ens lite kaffe kunde locka:-) ...

Jag förstår de som inte kan vara ledig från jobbet för att städa en skolgård. Men är man ledig kan man väl ställa upp. Det var härligt soligt och ett bra tillfälle att träffa lite föräldrar och babbla lite:-)



Jag såg Björn Borg och hans fru komma gående men förstod när jag såg honom "halta" att han inte skulle vara med och kratta... De skulle säkert bara på utvecklingssamtal:-)

Vi kände oss nöjda när vi traskade vidare hemåt.

Nu har vi presis kollat på Tv3 med Magnus Hedman. Underbart med människor som vågar erkänna och stå för sina brister och misstag och sedan sakta men säkert kämpa sig tillbaka till livet igen!

Nu ska "krattan" säkert blåsor i händerna i morgon...  gå och ta en lång varm dusch innan sängen väntar:-) Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar