lördag 27 april 2013

En hel dag på Gröna Lund


En lång härlig dag på Gröna lund! Efter sju timmar och när det började dugga och vi varit i nästan 7 timmar kände vi oss nöjda:-) Till och med barnen!

Vi träffade på massa vänner i vimlet och ibland hade vi lite jobbigt att hålla koll på oss själva. Mycket folk! Vi har varit där många år i rad och det tog mig alldeles för många år att hitta mitt favoritställe:-)



Nyckelpigan, Twister, Vilda musen, slänggungan, Elefanterna, Lustiga huset, Flygande mattan, morfars bilar, Radiobilarna och allt vad de nu heter. Den nya höga slänggungan åkte ingen (Jane ville men jag tackar gud att det var en timme att vänta i kö :-) men vissa åkte...



Här kommer lite bilder i från dagen! Nu är vi hemma. Jag små fryser inombords fast jag inte frös på plats. Men mot slutet var jag glad att jag ändå tog mina lång-kallingar .... när solen försvan blev det kyligt

              Anna Book och hennes man var självklart på plats. Lika så Sussie med en hög med barn:-)

                  
                   Min fina vän Annika, Mattias och deras barn var på plats, lika så Magdalena Graaf.







Ingen bild på Jane, för henne såg jag knappt till då hon sprang runt med två kompisar :-) Stor dom blivit! Grrrr

KRaaam nu ett varmt bad !!

1 kommentar:

  1. Jag skulle vilja vara där med min familj! Snygg jacka. Mvh J

    SvaraRadera