söndag 14 april 2013

SNYGGA SKOR !



Söndagar är den dag det händer mest:-)  Dansskola, alltid något kalas och idrottsträning ....   Julia och jag tog en promenad medans Jane blev skjussad på kalas. Vi hamnade på vårt favoritställe (Fältöversten) en bra, lagom stor galleria med både affärer,  mat o fika ställen.

Kunde inte låta bli att kika på alla nya snygga vår/sommarskor som kommit in.  Flera, flera par jag skulle vilja ha! Tur jag hade en 4 åring med mig så jag inte kunde prova i lugn och ro ... !

Kolla in dessa, så snygga. Kanske liiiite för hög klack att gå mellan hemmet och förskolan/skolan (det är ju det enda jag vandrar mellan:-) nu känns det som....



Det är något särskilt med våren. Allt blir lättare, roligare och att "slippa" ha bara svart på sig. Snart ska vita jeansen fram.... Dax att leta! Jag använder aldrig vita byxor på vintern och nästan alltid på sommaren! SNYGGT!






KRaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar