lördag 20 april 2013

Godmorgon Lördag


Julia börjar må mycket bättre och då känner jag mig självklart så lycklig! Det har gått 10 dygn sedan operationen. Natten är nästan värd att fira. Första gången jag hör stor skillnad. Hon andas lugnt genom näsan som hon aldrig förut gjort. Hon snarkar nästan inget och jag ställde ingen klocka mitt i natten för någon medicin. Vi tog i stället när vi vaknade kl. 07 .....


Det ser ut att bli en härlig solig dag här i Stockholm!

Hoppas du mår bra och får en lugn, skön lördag med inga måsten. Stressa inte! Det hjälper inte och det går absolut inge fortare för det .... Vi blir bara äldre av det!




Ps. Inga fler barn för mig, det var ett dåligt skämt glömde jag skriva och glömde till och med att jag glömt att skriva det .....  När en tidning ringde och frågade kom jag på, Tack!  Ds.

KRaaam

1 kommentar:

  1. Haha, blev faktiskt lite fundersam men förstod att du skämtade;-)

    Så skönt att Julia mår bättre och det verkar ha gett så bra resultat!

    Kram kram

    SvaraRadera