fredag 12 april 2013

Rysslands största TV-Kanal ....



Julia och jag ligger och tittar på film och myser på ett täcke på rumsgovet och har ett täcke över oss med en massa kuddar. Klockan är runt 09.00 och Alban är och lämnar Jane i skolan och ringer och berättar att om bara en liten stund kommer ett av Rysslands största TV-team på besök och även en tolk .....

Vad ska prioriteras??? Städa ihop, plocka undan allt i hallen så de kommer in, klä på oss, borsta tänderna, göra kaffe till dom eller sminka sig ??

Jag tar snabbt fram "min" favoritkjol jag tyckte Julia skulle kunna ha med en enkel vit tröja och vita strumpbyxor

            
Hon vägrade och vi hade inte tid att tjafsa ... Så här blev resultatet. Lilltjejen hade ont i halsen när vi vaknade men efter lite Alvedon o Ipren är hon bra igen.




Vi gjorde te och kaffe och jag plockade ihop overall o kläder som gjorde att de i alla fall kunde hänga av sig sin jacka ... Jag målade mina fransar .... DÅ ringde det på dörren :-)



Jag trodde inte jag skulle vara med och var glad att jag överhuvudtagit fått på mig några kläder. Fick bli de som låg framme sedan igår .... men egentligen: Vad spelar det för roll ?? Känner ändå ingen i Ryssland:
Frågor jag fick var bla: - Hur känns det att ha en popstjärna som man? En som åker iväg till ställen där tjejer står och skriker efter honom för han är så känd ??? Jag fattar ingenting, har jag missat nåt?
Haha , tänker ju inte riktigt så!




Kraam

2 kommentarer:

  1. Fan vad rolig du är!!!

    SvaraRadera
  2. Hi Den var bäst idag. Roligt att läsa din blogg. P&K

    SvaraRadera