måndag 15 april 2013

Jacka försvunnen ...


Vad e värre än att leta. Kläder, mobilen, nycklar och allt annat man alltid tappar bort när man ska ha de´ .....

Jag har letat min blå jacka som jag trodde mig veta var den hängde sedan förra "våren" .... Fanns inte!

Nu har jag hittat den!!

                                                                  Sittande i en fåtölj utan att säga ett pip.


I morgon bitti väntas möte på skolan 8.30. Men först tar vi natten ..... Längtar tills att få sova en hel natt !!
Julia mår bra, får lite ont i öronen då smärtstillande börjar gå ur kroppen. Vi måste fortfarande ta var 6e timme dygnet runt ,, Det kliar och läker bakom näsan. Hon är glad, pigg och tyckte detta var den bästa dagen i hela sitt liv! Hon fick efter mer än två veckor äntligen gå på förskolan och träffa kompisar en stund:-) En kompis sa när vi lämnade vid lunch:
- Tack Julia för att du kom idag och att vi fick träffa dig en stund....
ÅÅÅ Vad gulligt! Får nästan tårar i ögonen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar