söndag 7 april 2013

Andy´s Lekland



Lite främmande på förmiddagen och efter lite fika åkte vi iväg till Andy´s Lekland:-) Jordgubbar, glass och små chokladbitar (å längtar ännu mera till sommaren!)



Att vara på ett lekland en påskhelg är kanske inte så smart. Vilken ljudnivå! Vi hörde inte vad vi sa när vi försökte prata med varandra utan fick nästan skrika.. Och vilka priser, Jane och Julia 300:- för att leka!



                                                                   Mysig dag med vänner!




Barnen hade superskoj och efter några timmar var det dax att ta buss och T-bana hemåt. Snart börjar förberedelserna inför kvällen med bad osv för i morgon är det äntligen skola igen efter ett "långt" påsklov.
Har inte bestämt om Julia ska gå på dagis eller om hon ska vara hemma med mig. Hon vill så gärna gå, vi får se. Vore skönt om hon kunde gå en liten stund så jag åtminstone kunde få fixa lite hemma innan jag ska iväg på min föreläsningsträff i morgonkväll :-) Längtar! Men ligger verkligen efter känner jag när det gäller "plugg" hmmm


Kram så länge








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar