tisdag 11 september 2012

Varmt och skönt i Turkiet !

Vi missade planet när vi skulle byta i Istanbul men när vi väl var framme igår kväll klockan 22 och det var 32 grader varmt:-) så var det värt all väntan .... och det går faktiskt bra att vänta när man reser utan barn!


Så det var nästan bara att hoppa i morgonrocken när vi väl var framme på Hotellet .... och tofflorna så klart...

                                                     

Hotellet här i BELEK- Antalya e så fint. Bland det finaste jag sett! Maten är god och solen lyser konstant, kan man ha det bättre !!!? 



Jag har legat nere vid havet halva dagen och vid poolen halva...  läst svenska tidningar, lyssnat när föräldrarna snällt försöker förklara för sina gnälliga barn som tycker det är lite för varmt att nu är vi faktiskt här för att ha det bra och att det är semester osv. Barnen gråter och förstår inte vad mamma menar ..... Jag i aktar i min tystnad och samtidigt börjar jag längta LITE hem, REDAN!!! FY mig !!





Jag har självklart haft solskyddsfaktor och ändå känner jag mig varm och röd .... solen e stark! Och man e inte van att få ligga ner och SOLA en hel dag !!!

I morgon när vi vaknat och ätit frukost byter vi hotell eftersom då är det en spelning två timmar härifrån så vi får se var vi hamnar ....

Snart smäller det :-)



Snart smäller det!! Vi ses i morgon

Stor Kram från en glad "turk"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar