söndag 23 september 2012

Söndag IGEN ...

Det är bara några saker i mitt hem jag inte klarar mig utan, jag tror du börjar känna mig nu och kan gissa vad...
. så idag blev jag ledsen när den gick sönder!!! En liten tår kom till och med och i morgon klockan 10 står jag utanför El giganten och måste kolla in en ny ..... kommer aldrig hitta en lika bra:-( ...


Ännu fler tårar kom när jag slog på 4an och Nyhetsmorgon där det pratas starkt om den fruktansvärda händelsen Estoniakatastrofen. Verkligen gripande! Modigt Modig!

Vi ska iväg hela gänget på dansskolan. Den heter Base 23 och det ska bli toppen! Barnen verkligen älskar att dansa! Förut har de gått på Balettakademin och Lasse Kyhlers Dansskola men den som är roligast är tydligen Base ...  Jag har laddat med kontanter men jag tror kanske de tar kort nu, men känns lite  onödigt att dra sitt VISA kort för en kaka a´5:-  om och om igen:-)
Så skönt denna termin då barnen dansar samma tider men olika salar. Förut var vi på dansen varje söndag mellan 11-14 .... så ofta kom både lunch och alla kalas i kläm..

Vi hörs självklart senare


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar