måndag 17 september 2012

Målar ...


I dag har varit en fixar dag med allt från att lämna tillbaka böcker på biblioteket (trodde jag skulle få böta då böckerna var lite sent inlämnade..) men jag hade som vanligt tur :-) till att köpa massa nya strumpbyxor till barnen. Det är hål i alla och nu duger inte strumpbyxor utan det ska vara tights ..... skillnad ?? inga fötter :-) .... Jag kan tycka strumpbyxor e mycket bättre men NEJ! Och det får absolut inte bli "knölar" som det nästan alltid blir när man måste ha strumpor.... Nu börjar det här med kläder igen när hösten kommer ..... grrr

Vi har haft målare här hela dagen så jag passade på att måla lite själv också:-) allt skit blir fint med lite vit färg ...





Jag ringde precis dagis för att säga att de ser till att Julia äter bra mellis eftersom hon ska följa med en kompis hem idag och det vore tråkigt om de blir ovänner första halvtimmen:-) ....

Kram så ses vi senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar