fredag 28 september 2012

Då var fredagen över ....





Det regnade hela vår bilresa upp till Hudiksvall. Begravningen gick bra men det var så klart jobbigt och sorgligt!

Vädret var bättre när vi åkte hem några timmar senare. Laddade upp med lite kaffe, bullar och godis...  

Väl hemma gick vi upp till vår kära granne som fyllde år och firade pension (vi hade tackat ja för länge sen så vi fick väl gå dit en stund... ) Så om man säger så här: Det var många Östermalms damer där:-) och alla hade så klart inneskor på sig, funkar det i "våningar" på Östermalm:-) Och man får ju ta seden dit man kommer:-) ..... hi hi


 Nu e jag trött, ska snart lägga mig. I morgon ska jag ha min vän Annikas lilla kille Justin här (min gudson) hela dagen eftersom hon ska jobba. Ska bli mysigt. Samtidigt ska Julia på kalas och Jane ska ha en kompis här som ska sova över, Paula och hennes barn kommer också över, men annars blir det lugnt:-)  ....

SOV gott Och Tack för Idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar