lördag 15 september 2012

En hektisk dag med dans, lek, vänner och Körslaget:-)

Är du vaken?

Dagen har varit bra. Alla fyra barnen har busat massa, badat, haft modevisning, dansat, uppträtt mm mm....


Jag bjöd hem mina vänner Ankie och Annika på lite mys eftersom båda fyller år nu i September och vi inte hinner ses just då när de fyller:-)


Sedan kom även min vän Paula förbi och skulle hämta barnen som varit hos oss 11-16. Hon blev kvar och gick iväg och handlade mat till oss alla. Senare lämnade jag alla i sticket och följde med Ankie på Körslaget ... (snäll kompis jag är) ..... ville verkligen "passa på" när jag hade barnvakt  (snälla mormor o morfar)
Vi hade en mysig kväll men var verkligen synd att Lili & Susie åkte ut. Vi röstade men det hjälpte ju inte .... attans!



                                                             Proffsiga Gry är alltid lika roligt att titta på !!!

Det lät lite som Bagge laget var små favoriter .... vi får se hur det går:-) Roligt att "vara på plats". Vi satt på rad 2 och såg väldigt bra, men det är mycket väntan, reklam pausar och (klappa NU!) .....

                      
               Fina Terece (Love Forever-tjejen) var också med !! Tack alla tjejer för idag OCH ikväll!!!

Efter några mysiga timmar känner jag mig trött och måste krypa ner snart, till och med så trött att jag tror jag "hoppar vinet" och då e jag trött:-) Hi Hi

Vi syns ju imorgon! Sov Gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar