tisdag 25 september 2012

En mysig morgon!


Petra och jag träffades tidigt i morse.... och gick på ett mysigt "frukost mingel shopping". Frukosten bestod av mackor, mango smoothie, kaffe och annat mumsigt! Vi har bestämt att inte avslöja hur många vi åt var ... men det blev fler än en:-)!



Vi handlade inget mer än Handdukar .... nog för att skåpet är fullt och inte en enda handduk får plats mer men ändå blev det så:-) De var så fina och vi hade ju turen att få rabatt :-)




                                               Så här ser vår gäst-toa ut nu, vita och fina (några dagar...)



Vi fortsatte mot Stureplan och blev indragen på något "jippo" och blev sittande i deras vip-stolar och blev serverade lite champagne :-) utan alkohol, Hi Hi  Kändes som värsta arenan :-)



Nästan alla mina bästa vänner har jag haft länge! Jag tycker det blir svårare och svårare att "träffa" riktigt bra vänner! Men blir liksom "kräsen" genom åren och vet liksom vad man vill ha ....
Jag har kompisar sedan jag gick i 1:an. När jag flyttade till Stockholm för ca 15 år sedan träffade jag så klart några riktigt bra vänner! Men inte de senaste åren, förutom Petra. Vi e rätt lika på många sätt:-) ... Hon är lite halvgalen som jag :-)

Kraam så länge


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar