onsdag 19 september 2012

Skolan och Varma mackor ...


Dagarna går fort.. Jag och Liselotte åt en god lunch på Odenplan och tog sedan en promenad i det härliga vädret (som det plötsligt blev) och Julia som har mössa .....



Två möten på skolan och nu är jag äntligen hemma! Massa ny information och en bra planering för detta läsår. Julmarknad, Aktiviteter, Föräldramiddagar, Läxor mm mm. "vår" skola är en liten skola där föräldrarna och personalen hjälper till en hel del ....



Så efter drygt 3 timmar så ville jag hem och tur som jag har så fick jag åka med en annan mamma hem som bor väldigt nära oss!
Min mage kurrar och jag väntar på mina varma mackor som ska vara klar nu hoppas jag! Ibland är det så himla mumsigt att göra mackor i ugnen. Det blir bara ost o skinka och lite oliver idag annars e tonfisk, lök, ost och ketchup på så otroligt gott!

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar