onsdag 26 september 2012

Jag blir så jäkla glad!


Jag blir så jäkla glad, Vad många härliga bloggkompisar det finns där ute !!! Det känns till och med viktigare att nämna några istället för att visa bilder ifrån vår trevliga Italienska afton på Undici, de ni!

Först en supermysig tjej/Lina som var med i kväll! Hon bloggar för allt för föräldrar och hennes blogg kan du läsa HÄR och hon har till och med hunnit få ut lite bilder:-) .... OCH om hon inte vet det själv än eftersom hon gick hem innan Annelie och mig så har hon vunnit en resa till Frankrike ...  Hon är flygvärdinna och har en liten son på två år.
Annelie har bloggat snart sex år och är från samma ställe i Norrland som mig men bor sedan länge här i Stockholm. Hon jobbar med heminredning via homeparty för Living room så OM du vill komma på ett eller kanske vill ha något själv så hör av dig. Jag ska ha ett "homeparty" i mitten av November och du är självklart välkommen!!!

                                            Ok, en bild på oss tre bjuder jag på från kvällen


Sedan en annan tjej jag måste få nämna är Natasha, mer känd som Lady Dahmer. Hennes blogg är så otroligt häftigt ärlig ....  Hon skriver det många andra tänker men inte vågar skriva om .... Hon var nominerad i Blog Awards (De bästa bloggarna i Sverige) Jag kikar in på hennes sida nu och blir glad då jag ser att hon länkar till min sida, så gör riktiga bloggare:-) Jag har nog blivit en av dom (efter nästan exakt ett år....)

Kram&SovGott







1 kommentar: