lördag 29 september 2012

Middag o klockan 07.00 .....



Kvällens middag bestod av pasta. Med köttfärssås eller fläskfilé (bara att välja...) Lika bra så alla blir nöjda:-)


Min lilla skrutt har varit på 4års kalas. Sötnos! Hon fick åka cykel med en mamma o pappa till en dagiskompis som hämtade upp henne hos oss.. SÅ snällt!! Själva resan dit och hem var roligare än själva festen tydligen, det var hennes första riktiga cykeltur där bak....  hmmm


                                                         Hur kan man älska sina barn så mycket!?????




Här har dansat och sjungit så det känns i mina öron som jag varit på värsta konserten ... var tvungen att ta ett glas vin och sen blev de bättre som tur var :-) Glömde igår att det var fredag och därför blev det inget skönhets fredags tips .... Mina tankar var någon annan stans igår men här kommer ett :


        Hi Hi  Sov Gott mina vänner och tack för idag:-)! Hoppas få sova längre än till 7 imorgon !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar