fredag 7 september 2012

Familjen och Blocket ....



Då var det helg igen då ... Det innebär ensam vårdnad:-) ..  Ensam med barnen fredag till söndag. Så ser oftast helgerna ut i vår familj. Men det gör mig ingenting och jag är van vid det och det är inte ett dugg synd om mig! Jag har blivit en hejare på att hitta på saker och "aktivera". Jag planerar mycket mera på helgen då jag e ensam med barnen än när vi är hemma hela familjen, då blir det ofta typ "att bara vara"....

                                  



Ibland kan jag längta efter lite utgång (men det är inte ofta) och i morgon blir det faktiskt utgång:-) Ska bli roligt!
Men först blir det ju självklart Fredagsmys :-) i kväll !!



Ps: Måste bara ge dig ett tips! Har du vinteroveraller/ täck kläder som du vill bli av med lägg ut på blocket NU! Högtryck där ute! Jag lade ut massa igår och allt är sålt idag! Telefonen har gått varm med samtal, sms ... Onödigt att ha allt kvar när någon annan blir glad att få köpa det istället för att köpa nytt, oftast är ju allt använt bara en vinter ... Ds:

Kraam

3 kommentarer:

  1. Fina bilder på er!! Hoppas allt är bra med er! Kul att kunna följa er lite här på bloggen! Kram från jessica ( cypern! )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men HEJ Jessica!!! Kul att du "hittat hit"! Ni måste höra av er när ni kommer till Stockholm. Stor kram

      Radera