måndag 24 september 2012

En helt ny "app", snart är den säkert här ...


Tog en spontanlunch med fina vännen Annika som hade vägarna förbi stan idag. Vi åt god Sushi inne i Saluhallen. Hon "lärde mig" Instagram ... och man börjar fundera vart vår lilla fridlysta, privata värld är på väg ??? Bra, dåligt? Nödvändigt, roligt? TIDKRÄVANDE ..... ? eller helt fantastiskt?! Hmmm  (det e väl ok för alla som har massa tid över och hur många e det...?)
Jag kan veta allt om alla om jag vill:-)... Det fattas bara en "app" där vi ser varandra HELA tiden. Snart kommer den och jag vet exakt vilka kalsonger Rickard Herrey tar på sig på morgonen:-) eller där jag ser när Anna Book äter frukost, eller kanske Johan Petré med en hemlig "affärs date" på Sturehof ...  Ha Ha

Snart finns inte Se&Hör kvar, inte Hänt heller ... Enda som vi fortfarande inte ser & vet allt om  (som liksom fattat det här med privat).... Är kungafamiljen: Så enda levande tidning blir S, Grattis Petra Lindell / Chefredaktör!


                                                          Koncentrerad med att hitta Instagram:

Stor Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar