torsdag 27 september 2012

Ankie Bagger och Adam Tensta ...



Igår när jag skulle gå sa Julia som snart fyller 4 år:
-Mamma du ska alltid gå iväg!
Jag som nästan aldrig går utanför dörren efter klockan 19 på kvällen längre ... Kanske det händer en gång i månaden, medan hennes pappa är borta typ 10 dygn per månad och säger eller tycker hon minsann ingenting .... i och för sig jobbar han men det vet ju inte hon. Det gjorde jag också igår (sa jag) ... Så nu får vi se vad hon säger ikväll då jag tänkt följa med min vän Ankie Bagger (Som blivit brunett efter jag vet inte hur länge....) Jag tror inte jag sett henne i annat än blond. Modigt!! Brrr, där e jag feg! Vi ska på ett mingel på Mariatorget i en fin klädbutik.




Jag måste dock vara hemma strax innan 20 eftersom Alban ska iväg och spela in en ny video med Adam Tensta ....



Återkommer senare, nu ska jag försöka hinna fixa Julias hår och du vet som jag berättat innan att det tar sin lilla tid. Det kan ta allt från 30 minuter till 4 timmar beroende på "dags-humöret:-)" Det är bara att hoppas .....

Hörs senare

4 kommentarer:

  1. Fina Anki!
    Önskade ibland att jag bodde där uppe hos er, det är ju där allt händer ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anneli. Det är bara att flytta hit ..... Du får gärna "hänga" med oss!

      Radera
  2. Hoppas du haft en mysig kväll kramiz Liniz

    SvaraRadera
  3. Hej Liniz! Vi har haft trevligt som vanligt... Roligt att få träffa dig igår, och fin blogg du har! Stor KraamK

    SvaraRadera