torsdag 20 oktober 2011

Vi e framme och allt bra!!

Upp tidigt i morse...




Resan hit gick mycket bra!! Toppen med bara knappt 3 timmar. Buss 1 timme till hotellet.

Vi bor fint, dock ej bottenplan .... MEN micro finns, (minikñk)
Imorgon hoppas vi att de blir soooool !!! Idag var det inte sol sen vi kom fram... :-( vi badade inomhus. 30 grader= lagomt tycker jag !!!

SUPERGOD mat efter mycket om o men.... All inclusive :-) Tog massa bilder men kan inte ta in dom ídag, kanske imorgon...

Fint lekrum!! Alla bilder kommer imorgon (hoppas jag)

Vet du vad. Jag fick inte upp resvaskan, men efter mycket om o men och en bryten nagel sà fixade det sig tillslut ,,,, :-( !!!!

Massa kramar from Spain :-)

1 kommentar:

  1. Trillade in via Facebook och säger hej! Va stor Jane har blivit! Jag minns när hon bara var en liten plutt och vi alla imponerades av hennes kompetens och musikalitet. Vilken unge!

    Du minns kanske inte mig. Jag är Fotis Ladopolus ex från Hudiksvall men jobbade även på förskolan Rådjuret.

    mvh
    Natashja

    SvaraRadera