tisdag 25 oktober 2011

I find a friend ... :-)

Vi kliver inte ur sangen innan halv 9.... !! Varit i Mallis flera ggr innan men inte pa "barnsemester"...



Jane har hittat en bastis, som tyvarr aker hem ikvall:-( synd!! Tjejen e fran England- och varit med oss sen de traffades.... Vill ata med oss, vara pa stranden med oss mm mm. Kul! Julia har oxa en bastis och IGAR traffade jag oxa min bastis:
Solen!!
Idag vill han inte vara med mig igen :-( ...
Typiskt oktober vader sager dom... Men vi har harligt anda!! Inga masten! Inga tider, inga maste och borde fixa grejjer och ingenting!! BARA vara.... ovant!!!!
Insàg igar kvall att jag inte kan áta deras goda efteratter bade lunch och middag. All chokladpudding, glass, chokladsaser och munkar har gjort att jag knappt fick pa mig mina jeans .......och det e stretch..... ^Hmmm

Vi ser havet fran var balkong. Vattnet e varmare dar an vid poolen. Jane brande sig pà en manet och fick som utslag men de har gatt bort nu.
Bra att det inte e `tidsskillnad, vi fortsatter med minidisco varje kvall .... och en dag tog vi en cykeltur runt, runt ...

kan inte fa in bilder! funkar ej. Men tagis massa sa nar jag e hemma kommer du fa se dom!! Har kommer enda jag kan fa in....

MASSA KRAMAR SA LANGE, vet inte ens vad de e for vader i sverige. Det spelar ingen roll just nu ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar