onsdag 12 oktober 2011

Brolin kom förbi ..

Vilket fantastiskt väder idag! Kallt, friskt och solen skiner! Underbart. Fick en morgonpromenad till skola och sedan dagis som ligger ca 2 km ifrån varandra. Då är man tvingad att gå, och det e bra!

Sedan har jag gjort något jag tycker är väldigt tråkigt men väldigt roligt när det är klart! Igår när jag öppnade mitt köksskåp och kryddor flög i golvet och glas överallt bestämde jag mig för att RENSA ur allt som inte ska vara där längre och sådant som gått ut typ 2009 och så...... och VARFÖR har man 7 paket med spagetti hemma ??




Så här blev resultatet: Bestämt att nu ska det bli ordning!!


Tomas Brolin kom förbi. Så längesen jag träffade honom!! Så vi hade massa att prata om..... ! Jag har ju känn honom väldigt länge och när han bodde i stan sågs vi lite då och då. Men nu blir det väldigt sällan! Jag säger det IGEN, jag ska bli bättre att träffa mina vänner. Nu när jag är "ledig" om dagarna..... kanske inte så länge till så det gäller att passa på:-)


glömde ta en bild så det får bli en gammal:-)



Nu ska jag på hemligt möte med en hemlig person. Berättar mera senare .... Kraaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar