onsdag 5 oktober 2011

Ikväll blir det Revy:-)!

Varit ensam nu flera dagar och eftersom jag och min fina vän Liselotte ska iväg ikväll så bad jag mina föräldrar komma till Stockholm och hjälpa till lite ... De är ju sååå snälla och kommer! Jag köpte biljetter till mig och "Lisse" i födelsedagspresent i våras och IKVÄLL ska vi gå! Först ska vi lyxa till det med lite god mat OCH dryck:-) Och sedan bär det av till Cirkus, Vi ska se:




Ljust & Fräscht - En show om det perfekta boendet av och med Fredrik Lindström och Henrik Schyffert.

I årets stora underhållningsshow ska Fredrik Lindström och Henrik Schyffert försöka besvara frågor som varför klädkammaren har bytt namn till walk in closet? Är köket vårt nya finrum? Kommer dagens trendiga fondtapet en gång vara lika hopplöst ute som bidé?


Ska bli så mysigt att få umgås och i lugn och ro sitta ner och äta en god middag! Jag kommer sakna min "eviga kollega" Lisse. Det är liksom hon och jag som hängt ihop flera flera år på jobbet här i Stockholm. Vi var till och med mammalediga samtidigt vid båda våra 2 barn så en av oss skulle slippa sitta ensam ..... Det kan man kalla kollega:-)

Jag lovar att höra av mig senare OM det inte blir allt för sent:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar