måndag 10 oktober 2011

Bokat och Klart .......

Nu e resan bokad, ska bli skönt att komma iväg!! Jag har inga höga krav när jag åker iväg MEN jag har krav:
- Inget hotell, utan lägenhetshotell ska det vara ...
- Mikrovågsugn ska finnas / alternativ plattor (för att själv kunna värma välling, mat och lite popcorn...)
- Så gärna ett kök eller kokvrå så man kan diska lite själv....
- Gärna bottenplan så barnen kan springa ut o in när de glömt något eller behöver gå på toaletten eller bara vill vila i skuggan och kika på DVD
- Finnas lekplats är alltid bra:-)
- Fint väder vill man väl alltid ha och nära till havet som ska vara minst 25 grader:-)

Var iväg på ett 5-stjärnigt hotell i Dubai för något år sedan, JA det var fint! MEN - än sen då. Man fick ta hissen upp typ 10 våningar, gå i en flott korridor för att gå till sitt rum. OM man nu hittade tillbaka så var det bara ett + .... Fina vita dukar och stora glas som man var livrädd skulle gå sönder!!
Nej det e INTE min grej. Då är jag hellre på Svensk mark än att krångla till det om man ändå ska iväg på "semester" !


Härligt det ser ut!!



Kollar nu på Hollywood fruar - Det går göra program av allt:-) !!



Måste ändå säga att Isabel Adrian såg mycket bättre ut förut när hon bodde här i Stockholm. Jag träffade henne typ varje helg då hon jobbade på en nattklubb här i stan. Hon var så söt och trevlig. Har hon gjort någon förändring:-)nu...??Hon pratar till och med inte som då.....





Någon jag INTE kan med är denna "kärring" vet att man inte ska säga MEN finns det någon som kan gilla Gunilla Persson (51 år) Hon är ju ELAK, osmart, dålig mamma och helt enkelt inte klok !! FY



Men någon som inte verkar ändra sitt sätt att prata är Maria Montazami som är från Västerås och sägs faktiskt vara rätt rolig... OCH lång!! Träffade henne på en premiär och där kände man sig väldigt kort ... !!!!!! Hur lång kan hon vara egentligen....!?



och hon gillar kändisar sägs det... ha ha. Man ska inte tro på allt man läser:-)

SOV SÖTT SÅ FÅR VI SE VAD SOM HÄNDER IMORGON

Blev ingen skön promenad runt Djurgården idag eftersom det var sååå trist halv-regn väder hela dagen:-(
Ny dag imorgon, jag ger inte upp.... !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar