onsdag 19 oktober 2011

Spanien :-) !!

Idag hade jag ett mål som jag inte gjorde... skulle fixa garderoben till barnen, behövligt va´?! Jag får ta det när vi kommer hem från vår resa. Vi åker imorgon. Igår kom en god vän med familj som ska bo hos oss och passa på att "göra Stockholm" - han är dessutom polis


Jag har packat, och tvättat och man kommer på mer och mer saker man behöver när man åker bort. Tycker annars jag är bra på det här med packa: Morgonrockar, Kläder, Snuttefiltar, Bikini, Välling/flaskor, skor, necessärer, dvd, spel, våtservetter mm mm. Varit iväg och köpt Svenska Tidningar (ett måste) godis, diskborste, liten kastrull, diskmedel (vet - överkurs) men man e lika glad när man väl är på plats och har med allt ....

Jag kom på att mina naglar inte e i bra skick nu. Jag brukar ha fina egna naglar, men så fort de blir fula slutar jag att vara rädd om dom.... börjar bita o dra mm. Bestämde mig att gå och få lite hjälp idag .... oj vilket lyx!


Visst blev de snygga!


Ikväll hade vi klass middag med skolan. Vilket bra initiativ! Man får träffa alla barn och föräldrar, prata, vinlotteri, mat mm (alla tog med olika/ allt från förrätt, varmrätt och efterätt)

Här efterätten:



Här Jane och hennes fina fröken som är en kramgo, snäll och väldigt fin dam som alla på skolan älskar!


Blev glad idag när jag gick på systemet: Jag fick visa leg !!!


Nu måste jag snart sova, ska upp TIDIGT! Spanien väntar... HÄRLIGT !!! Jag ska försöka höra av mig och lägga upp lite bilder, OM jag kan:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar