torsdag 13 oktober 2011

Storstädning:-)

I morse var det kallt! Jag orkade varken sminka mig eller kamma håret och såg ut som ett troll.... men min mysiga luva hjälpte mig "dölja"... Hi hi- MEN då träffar man alltid på massa folk man känner och måste stanna och prata :-)

Jag har ett favorit café runt hörnan som heter KRINGLAN - de har super god Latte (som kostar endast 20:-) andra ställen kan en Latte kosta runt 40:- ......! Dyrt

Jag har städat hela lägenheten idag och det tog sin lilla tid !!! Var iväg och handlade (mitt tips är att ta barnvagn med sig så man slipper bära kassarna ....) utan barn såklart! Ha ha
Såg Magnus Härenstam på Hemköp. Han ser så snäll ut! Jag kommer ihåg honom sedan jag var liten:


Om en timma ska jag hämta på skolan och iväg till stallet. MYSIGT! Jag får hjälp med dagishämtningen eftersom vi inte "vill ha med Julia till stallet.." :-)


Kram så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar