lördag 1 oktober 2011

Jag blir rädd .....

Jag är ju faktiskt fortfarande "ny" i blogg värden, men jag läser allt vad som skrivs i kommentarerna. Hört att det inte GÅR att skriva där ibland, och fråga mig inte varför? jag e absolut bland de sämsta vad gäller teknik o datorer .. MEN jag ska försöka ta reda på det ändå:-)



Jag är heller inte den bästa på att skriva så om det är något du stör dig på så "hojta gärna till" OCH en annan sak. Jag kommer största delen skriva om vad som hänt, vad jag gjort, och hur det "var" osv. Har tänkt en del på detta och jag som rätt ofta i omgångar är ensam hemma. TÄNK OM "fel person" skulle "råka hamna här" och läsa och "råka veta var jag bor" osv.... Brrrr


Idag har varit en fantastisk dag IGEN. Härlig sommarvärme! Vi fick främmande på morgonen av en kompis till Jane som lyckligtvis har ett syskon som går på samma avdelning som Julia på förskolan så alla lekte både skola, dagis med allt från sångsamling, vila mm. Roligt att tjyv lyssna när de blir arga på varandra i "leken" Idag kom kommentarer som: -Nu får du vara tyst, annars åker du ut från klassrummet. Man beter sig inte så..... :-)

Sötisar



Sedan har vi varit ute stort sett hela dagen, bla i Humle parken som ligger väldigt nära där vi bor, med fina Ankie Bagger och hennes barn. Sedan dök det upp lite alla möjliga:-)... Parken är ju numera ett ställe man hinner ses, fika, prata medan barnen leker!


Har och haft en lugn kväll. Barnen somnade "fast det är lördag" klockan 20 ... Jag ställde som jag ofta gör fram klockan drygt en timme- då tycker även min stora tjej att det är OK att gå och lägga sig. För 8 kan man ju inte lägga sig en lördag! OCH det är väl sant. MEN lika sant att man inte heller kan vakna 7 lördag och söndag om man nu är vaken längre på helgen, eller hur!!!?

Kraaam o ha en bra lördag kväll !!!!

2 kommentarer:

  1. Mysig lördag, synd jag inte va där. kram Annika

    SvaraRadera
  2. Hej du! Jodå, jag följer dig här jag med fast jag inte skrivit nåt än :) Du är inne på rätt tänk där.. tänker mig för där, man ska inte skylta med att man är ensam hemma eller åker bort på semester i nån vecka - hej och välkommen tjuven, eller annat "skrömt". Hoppas ni trivs i nya jobblokalerna! Blogga på du, kul att läsa! Kram!

    /Åsa

    SvaraRadera